Nissan Juke Hybrid
v.a. 22% bijtelling
v.a. 22% bijtelling
Ervaar de elektrische hybride-sensatie van de nieuwe JUKE Hybrid. De samenwerking tussen een elektromotor en benzinemotor was nog nooit zo geavanceerd en verfijnd. Uw rit is leuker, spannender, stiller en comfortabeler. En efficiënter, met maar liefst 19% minder brandstofverbruik in vergelijking tot de Nissan JUKE met benzinemotor, gekoppeld aan een automatische transmissie (WLTP gecombineerde cyclus 5 l/100 km). De Nissan JUKE is ook verkrijgbaar met een DIG-T 114 pk benzinemotor, gekoppeld aan een handgeschakelde transmissie of DCT-versnellingsbak.
Ervaar de snelle acceleratie van het directe, krachtige koppel van de elektromotor. De Nissan JUKE Hybrid beschikt over een slimme, multimodale versnellingsbak zonder koppeling, geïnspireerd door de geavanceerde transmissies in de Formule E. En dankzij de verschillende rijmodi kan de JUKE Hybrid perfect afgestemd worden op uw behoefte en/of specifieke situatie. Zo geniet u de gehele rit van een indrukwekkende, aangename rijervaring.
Deze unieke hybridecombinatie stelt u in staat elektrisch te rijden in de stad, waarbij regeneratief remmen energie terugvoedt aan de batterij, zodat de benzinemotor alleen wordt gebruikt als het echt niet anders kan. Het resultaat? Uw ritten zijn een stuk efficiënter, met maar liefst 19% minder brandstofverbruik in vergelijking tot de Nissan JUKE met benzinemotor en automaat (WLTP gecombineerde cyclus 5 l/100 km).
Vraag een offerte aan Plan een proefrit
Standaard voorzien van o.a.:
Vanaf: € 33.990,-
Standaard voorzien van o.a.:
Vanaf: € 35.990,-
Standaard voorzien van o.a.:
Vanaf: € 36.790,-
Standaard voorzien van o.a.:
Vanaf: € 36.840,-
Bekijk hier onze voorraad. Ziet u hier uw toekomstige Juke staan?
De intelligente aandrijving van de Juke Hybrid reguleert de aandrijflijn aan de hand van vele parameters, waarbij het de bedoeling is om de Juke zo veel mogelijk elektrisch te laten rijden. Tijdens de tests wisten de Nissan-ingenieurs tot 80% van de tijd elektrisch te rijden in een stedelijke omgeving, met slechts korte onderbrekingen in hybridemodus om de batterij bij te laden. De Juke Hybrid start bovendien niet alleen in volledig elektrische modus, maar bereikt daarmee ook snelheden tot 55 km/u. Zo geniet de bestuurder van de krachtige en constante rijeigenschappen van een EV.
Hoewel het systeem er zelf dus al voor zorgt dat de Juke Hybrid zo vaak mogelijk elektrisch rijdt, is er ook een specifieke EV-modus. Die kan worden gebruikt wanneer de bestuurder er zeker van wil zijn dat de Juke Hybrid volledig elektrisch wordt aangedreven. Zolang de batterijlading het toelaat, werkt de Juke Hybrid in EV-modus als een volledig elektrische auto.
Net als de volledig elektrische LEAF is de Juke Hybrid voorzien van het Nissan e-Pedal. Die zorgt ervoor dat de auto grotendeels met één pedaal gereden kan worden. Wanneer het gaspedaal wordt losgelaten, remt de auto licht af (tot 0,15 g) tot een snelheid van ongeveer 5 km/u. Soms blijft het nodig om ook het rempedaal te gebruiken, bijvoorbeeld voor stevig afremmen of afremmen tot stilstand. Bij stilstand houdt een auto hold-functie de auto desgewenst op zijn plek, zodat het rempedaal niet continu ingetrapt hoeft te worden. Het e-Pedal laat zich al snel intuïtief bedienen en zorgt vooral bij het rijden in de stad voor minder inspanning van de bestuurder. Het resultaat is een vloeiende en ontspannen rijbeleving met maximale regeneratie van de batterij. Dit versterkt de EV-achtige rijbeleving.
Meer weten over de JUKE Hybrid? Klik hier.