Mitsubishi Pechhulp
24/7-mobiliteitsservice in heel Europa
24/7 Mitsubishi Pechhulp in heel Europa
Voor onze trouwe Mitsubishi-klanten doen we graag iets extra’s. Daarom ontvangt elke Mitsubishi-rijder na een onderhoudsbeurt een persoonlijke MijnMitsubishi Card. Als dank voor het bezoek aan onze werkplaats en het gestelde vertrouwen in onze kwaliteit en service.
Dit belonen wij met gratis 24/7-mobiliteitsservice in heel Europa, inclusief woonplaatsservice én met vervangend vervoer. Na elke onderhoudsbeurt verlengen wij uw card weer voor een jaar, of tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt als die eerder wordt uitgevoerd.
Sta je met pech? Bel snel: +31 20 851 22 77
Voordelen van de MijnMitsubishi Card op een rijtje:
- Gratis pechhulp in je woonplaats, heel Nederland en heel Europa
- Reparatie ter plaatse of zo nodig sleephulp naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of Erkend Servicecentrum van Mitsubishi
- Vakkundige hulp met merkspecialistische kennis en gereedschap
- Gratis vervangend vervoerdekking (max. 2 werkdagen)
- 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
- Maakt andere (betaalde) hulpdiensten overbodig.
Zo werkt het bij een grotere reparatie
Service binnen Nederland
Bij pech onderweg ben je ervan verzekerd dat de auto ter plaatse wordt gerepareerd of zo nodig naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of een Erkend Servicecentrum van Mitsubishi Motors wordt gebracht. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Service in het buitenland
Ook in het buitenland, in heel Europa, kun je bij pech onderweg op de Mitsubishi Mobiliteitsservice rekenen. Via het 24-uurs bereikbare alarmnummer krijg je direct een Nederlands sprekende hulpverlener aan de lijn aan wie je je verhaal kwijt kunt. Hij of zij onderneemt vervolgens alle noodzakelijke stappen om je weer zo snel mogelijk op weg te helpen.
Meer weten over de Mitsubishi Pechhulp?
Heeft u een vraag over pechhulp van uw auto? Of wilt u een prijsopgave ontvangen? Onze specialisten helpen u graag om u van de juiste informatie te voorzien.
Laat uw vraag en gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Veelgestelde vragen
Wat valt onder Mitsubishi Pechhulp?
Je kunt zeven dagen per week, 365 dagen per jaar, bij een ongeval of pech rekenen op hulp van Pechhulp van Mitsubishi. Waar je ook bent in Nederland of Europa; je voertuig wordt ter plekke gerepareerd of gesleept.
Heb ik recht op pechhulp in mijn eigen woonplaats via de Pechhulp?
Ja, met de Pechhulpservice van Mitsubishi word je met pech in je eigen woonplaats ook gewoon geholpen.
Welk telefoonnummer moet ik bellen bij pech onderweg?
Voor het melden van pech onderweg neem je contact op met de Pechhulpservice van Mitsubishi op telefoonnummer +31 20 851 22 77